Kategorie

CTx® Ceramic Metal Forte - uszlachetniający dodatek do oleju

ctx-ceramic-metal-forte-uszlachetniajacy-dodatek-do-oleju
ctx-ceramic-metal-forte-uszlachetniajacy-dodatek-do-oleju-ulotka

Opis


Pełnosyntetyczny dodatek do oleju w technologii nanocząsteczkowej, bazującej na wiązaniach w przestrzeniach międzykrystalicznych warstw powierzchniowych trących elementów. Dzięki stosowaniu CTx® Ceramic Metal Forte na współpracujących ze sobą elementach tworzy się bardzo cienka i niezwykle trwała warstwa ochronna. 
CTx® Ceramic Metal Forte nie zawiera żadnych potencjalnie szkodliwych stałych elementów, nie zmienia właściwości elastycznych metalu a tym samym przyczynia się do znacznego wydłużenia trwałości mechanizmów. Produkt jest mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi, przekładniowymi, hydraulicznymi niezależnie od ich lepkości i klasy jakości. Bardzo dobrze miesza się z etyliną oraz naftą. Raz dodany do silnika pozostaje wewnątrz na dłużej, tym samym chroni silnik mimo regularnej wymiany oleju zgodnie z instrukcją obsługi pojazdu. 

Działanie uszlachetniacza:

  • Zmniejsza tarcie oraz zwiększa warstwę ochronną współpracujących elementów prowadząc do wydłużenia żywotności silnika. 
  • Modyfikuje własności powierzchni trących, tworząc trwałą warstwę zabezpieczającą silnik podczas rozruchu, eliminując do minimum skutki krytycznej fazy rozruchu zimnego silnika. 
  • Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy metalowymi częściami 
  • Pełna i ciągła maksymalna ochrona współpracujących części. 
  • Chroni przed substancjami kwaśnymi, nagarami itp.

CTx® Ceramic Metal Forte należy stosować w poniższych proporcjach: 

Silniki benzynowe oraz Diesla:  300 ml na 5 litrów oleju – powtarzać co 20.000 km 
Manualne skrzynie biegów:  60 ml na 1 litr oleju – powtarzać co 50.000 km 
Automatyczne skrzynie biegów:  50 ml na 1 litr oleju – powtarzać co 50.000 km 
Dyferencjały:  60 ml na 1 litr oleju – powtarzać co 50.000 km 
Przekładnie kierownicze:  50 ml na 1 litr oleju – powtarzać co 50.000 km 
Systemy Klimatyzacji samochodowej:  5-10 ml przy każdej wymianie środka smarnego 
Silniki dwusuwowe:  40 ml na 1 litr oleju, który będzie mieszalny z benzyną. 
Łożyska kół:  nałożyć cienką warstwę przed smarowaniem 
Kompresory:  30ml na 1 litr smaru podstawowego, powtórzyć przy każdej wymianie lub po 1000 godzin pracy. 
Urządzenie chłodnicze - klimatyzatory:  8ml na 1 litr płynu chłodniczego 
Maszyny hydrauliczne (wózki widłowe, podnośniki itp..):  250 ml na 20 litrów płynu hydraulicznego po każdym 1000 godzin pracy 

 

Opakowania


5L, 20L